måndag 10 augusti 2009

En helt vanlig och tråkig måndag!


Den här bilden tog pappa på mej klockan 03.00 inatt. Jag väckte både mamma och pappa för jag hade blöjan full med bajs. Jag sparkade mina ben, viftade mina armar och skrek så högt jag kunde! Jag fick även ta ett snabbt bad för det hamnade lite på ryggen och benen. Blöjläckage...


När pappa är mätt och belåten brukar han lägga sej på soffan och jäsa. Så här ser jag ut när jag är mätt och njuter av tillvaron. (Kunde mamma inte torkat min mun innan hon blixtrade mej?!)


Här ligger jag och leker med mina mjukisar; Lejonskallran, Tigerboka, Klaunen Kalle, MickeMyra och Robban the rabbit. Jag har på mej favoritdräkten. Jag tycker om att ha den på mej för mina kraftiga överarmar syns då. Vet ju inte om det kommer nån snygging på besök!
Ska försöka få hit farsan och leka med mej nu, så jag får återkomma senare. Moi!



Blogg listad på Bloggtoppen.se
BlogRankers.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar