söndag 2 augusti 2009

Jag sover bättre bredvid min mamma!

Jag har sovit hela förmiddan. Fick blöjan bytt och känner mej redo för en lång eftermiddag. Jag tycker det är skönare att sova bredvid mamma för pappa har så stixigt ansikte. Och sen har han en sån där svart illa-luktande påse under läppen. Vad har han den påsen till? Den går ju inte att äta, för jag har sett att han spottar ut den efter nån timma! Nu vet jag varför mamma undviker att pussa pappa på munnen, det smakar ju äckligt... Jag har hört pappa säga till mej att "ingen stake utan snus", vad nu det innebär?? Även fast jag tycker att min mamma och pappa gör en massa konstigheter och saker som jag inte förstår, så älskar jag dom. Ingen får väl välja sin mamma och pappa? Eller får man det? Nu känner jag mej lite tutte-sugen igen. Pappa har faktiskt orkat att dansa med mej idag även fast han har haft det jobbigt att röra sej...Tuttelitut!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

BlogRankers.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar