fredag 7 augusti 2009

Fredagsmys.

Nu har jag fått rena kläder igen. Jag väckte pappa tidigt imorse så att han skulle hinna tvätta mina kläder innan han och Timo försvann på sån där "springa-efter-boll-aktivitet". När dom var tillbaka igen såg pappa riktigt rolig ut - hans ansikte var rött! Han hade varit för länge under den starka lampan, som har varit tänd ett par dagar nu.
Pappa åkte iväg med Timo och kusinen Danne till Kommunalbadet på eftermiddan för att bada. Jag ville oxå följa med men jag fick inte det. Jag fick bada i min "en-killes-badpool" istället. Nu säger pappa att vi ska ha fredagsmys och det blir antagligen framför den där svarta lådan. Jag ska tillbringa kvällen i mammas famn och tutta. Det är fredagsmys för mej! Vi hörs...

Blogg listad på Bloggtoppen.se

BlogRankers.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar